9.9.2010← Takaisin

Suomen Maastohiihto ry hakee työntekijää Your Move -kampanjan edistäjäksi

Maastohiihto on yksi suurimpia ja menestyneimpiä lajeja Suomessa. Lajin parissa toimii noin 600 urheiluseuraa, joista 300 aktiivisesti. Suomen Maastohiihto ry:n tehtävänä on vastata monipuolisesta hiihto- ja liikuntatoiminnasta, laajasta harrastuksesta sekä kansainvälisestä menestyksestä.

Suomen Maastohiihto ry. hakee määräaikaiseen työsuhteeseen työntekijää koordinoimaan, toteuttamaan ja rakentamaan Your Move -kampanjaa maastohiihdon osalta. Työntekijän toimipiste sijaitsee Helsingissä. Your Move -kampanjan tavoitteena on lisätä 13 – 19 -vuotiaiden nuorten liikkumista, parantaa nuorten mielikuvia urheilusta ja aktivoida nuoret itse vaikuttamaan omiin liikkumisen mahdollisuuksiinsa. Kampanjan kantavana ajatuksena on, ettei ole väliä miten liikkuu, kunhan liikkuu!

Lisää tietoa kampanjasta http://www.yourmove.fi/yourmove

Työntekijä palkataan ehdollisesti, kun Nuorten työllistämishankkeelta (http://www.sporttityollistaa.fi/) tulee päätös rahoituksesta. Palkkaus ja työnkesto määräytyvät myös päätöksen mukaisesti.

Työntekijältä odotamme oma-aloitteisuutta, maastohiihdon tuntemusta ja tapahtumien järjestelykokemusta. Liikunta-alan koulutus katsotaan plussaksi. Hakijalta edellytetään työllistämishankkeen tukikelpoisuusvaatimusten täyttymistä, jotka ovat:
Tukikelpoisia työntekijöitä ovat vähintään 16-vuotiaat (oppivelvollisuus suoritettu) - alle 29-vuotiaat työttömät ja työttömyysuhan alaiset työnhakijat, jotka työn alkamishetkellä eivät ole täyttäneet 30-vuotta. Nuorelta ei edellytetä työttömyyttä hakuhetkellä.

Vapaamuotoiset hakemukset 15.9.2010 klo 16.00 mennessä sähköpostilla vesa.makipaa@maastohiihto.fi

Lisätietoja:
lajikoordinaattori Vesa Mäkipää