28.10.2008← Takaisin

SKIEXPO 2008

Skiexpo on talviurheilukauden odotettu avaus. Helsingin Messukeskus täyttyy silloin maastohiihdon, laskettelun, lautailun ja talviretkeilyn harrastajista. Messuilla on esillä uusimmat välineet ja varusteet, hiihtokeskukset ja -matkat.

MAASTOHIIHTO JA RETKEILY ENTISTÄ LAAJEMMIN ESILLÄ MESSUILLA

Messuilla on tänä vuonna monipuolisesti maastohiihtoon liittyvää ohjelmaa. Suuri Suomalainen Hiihtokoulu on mukana messuilla, ja teemaan liittyen Reijo Jylhä antaa monipuolisia vinkkejä maastohiihdon treenaamiseen ja lajin aloittamiseen. Hiihtoliiton voiteluklinikalla oppia annetaan sekä kuntohiihtäjille että kovempaa treenaaville kilpahiihtäjille. Kamapörssistä ostetut käytetyt välineet voi tuoda Hiihtoliiton voiteluryhmän osastolle voideltaviksi.

Myös talviretkeily ja siihen liittyvät varusteet ovat messuilla esillä aiempaa laajemmin. Lisäksi näytteilleasettajina on runsaasti matkailu- ja retkeilykohteita Lapista ja muualta Suomesta. Kotimaan hiihtokeskukset kertovat palvelutarjonnastaan Monotestikeskuksen ohjelmalavalla.

ISC:n OSASTO 6 b 29

ISC:llä on suuri osasto Skiexpossa. Osastolla 6 b 29 on esillä ISC vaatteiden uusimmat mallit hiihtäjille, suunnistajille ja harrasteliikkujille. Seuraihmisten kannattaa tutustua seuran edustusasuihin osastolla. Samalla voi sopia ajan, milloin seura-asujen sovitussarja tulee mittojen ottoa varten.

Poikkea messuille ajan kanssa tutustumaan, katsomaan ja sovittamaan ensi talven vaatemalleja.

SKIEXPO 2008:

Aukioloajat: pe 31.10. klo 12-20, la 1.11. klo 10-19, su 2.11. klo 10-17.

Lue lisää: http://www.finnexpo.fi/skiexpo08/