9.12.2008← Takaisin

Ski Sport Finland ry nimitti henkilöstöä eri tehtäviin

Kuluvan vuoden lokakuussa tehty päätös uuden alppilajien yhdistyksen perustamisesta on edennyt seuraavaan vaiheeseen, kun uuden yhdistyksen hallitus nimitti henkilöitä eri tehtäviin ja valitsi luottamusmiehiä työryhmiin. Uuden yhdistyksen toimitusjohtajana aloittaa Janne Leskinen, vastaten samalla alppihiihdon aikuisten huippu-urheilun johtamisesta.

Leskinen on ollut ennen sekä alpin, että freestylen lajijohtajana, mutta uudessa yhdistyksessä hänen vastuullaan on vain alppihiihdon aikuisten huippu-urheilu, normaalien toimitusjohtajan tehtävien lisäksi. Kotimaan toiminnoista alppihiihdon puolella vastaa Petri Lindén, joka nimitettiin alppihiihdon koulutus- ja kehityspäälliköksi. Lisäksi Lindén vastaa lasten ja nuorten huippu-urheilusta.

Freestylen puolella lajijohtajana uudessa yhdistyksessä toimii Marko Mustonen. Mustonen tulee vastaamaan yhä enemmän freestylen huippu-urheilusta. Lajisihteerinä uudessa organisaatiossa jatkaa Pirjo Hallamaa, toimien molempien lajien lajisihteerinä.

Uutena työryhmänä päätettiin perustaa markkinointityöryhmä, jonka puheenjohtajana toimii Sari Tollet. Alla muut työryhmät ja niiden puheenjohtajat.

Freestylen kansallinen kehitystyöryhmä, pj. Timo Kanninen
    Freestylen huippu-urheilun työryhmä, pj. Sari Tollet