18.8.2008← Takaisin

Sirpa Korkatti vaihtoi Nuoreen Suomeen

Suomen Hiihtoliiton johtokunnan jäsen Sirpa Korkatti on vaihtanut työpaikkaa. Hän aloitti elokuun alussa Nuoren Suomen kehityspäällikkönä.

Sirpa Korkatti vastaa urheiluseuroissa toimivien ohjaajien ja valmentajien osaamisen ja innostuksen lisäämisestä. Sirpa on 36-vuotias yhteisöpedagogi. Hän on aikaisemmin työskennellyt Hämeen Liikunnan ja Urheilun seurakehittäjänä. Sirpan lisäksi muitakin uusia henkilöitä on vasta aloittanut tai aloittamassa Nuoren Suomen organisaatiossa.

Sari Rautio on valittu kehityspäälliköksi tehtävänään varmistaa erityistä tukea tarvitsevien lasten ja nuorten huomioiminen Nuoren Suomen toiminnassa. Sari on 40-vuotias markkinointimerkonomi ja kasvatustieteiden kandidaatti. Hän on aikaisemmin toiminut Liikuntaa kaikille lapsille -hankkeen projektikoordinaattorina.

Anu Kullberg on valittu 1.9.2008 alkaen kehityspäälliköksi. Hän käynnistää päiväkoti- ja kuntakohtaisia varhaiskasvatuksen liikuntasuosituksia toteuttavia kehittämishankkeita. Anu on 50-vuotias erityislastentarhanopettaja. Hän on aikaisemmin työskennellyt Kirkkonummen kunnan erityispäivähoidossa.

Eeva Sunnari on valittu assistentiksi. Hän vastaa mm. seuratoiminnan kehittämistukien ja lajiliittojen nuorisovastaavatapaamisten käytännön järjestelyistä. Eeva on 28-vuotias tradenomi ja liikuntatieteiden ylioppilas. Hän on aikaisemmin työskennellyt Nuoressa Suomessa vuosina 2006–2007.

Anna Shchukina on valittu 1.4.2008 alkaen toimistoapulaiseksi. Anna on 22-vuotias ja koulutukseltaan merkonomi.