18.6.2008← Takaisin

Rukka ja Icepeak yhteistyöhön Suomen Hiihtoliiton kanssa

Suomen mäkihypyn ja yhdistetyn maajoukkueet ovat tehneet yhteistyösopimuksen Rukka- ja Icepeak-merkkien kanssa.

Suomen mäkihypyn ja yhdistetyn maajoukkueet ovat tehneet yhteistyösopimuksen L-Fashion Groupin Rukka- ja Icepeak-merkkien kanssa. L-Fashion Group on Pohjoismaiden johtavia vaatetusalan yrityksiä. Sopimuksen myötä mäkihypyn ja yhdistetyn joukkueet tulevat käyttämään Rukka-asuja, mäkihyppääjien kilpailupuvuissa ja mäkivalmentajien asuissa näkyy myös tuotemerkki Icepeak.

L-Fashion Group on ollut Suomen mäkihypyn ja yhdistetyn maajoukkueiden virallinen yhteistyökumppani jo aiemminkin useiden vuosien ajan. Mäkihypyn ja yhdistetyn lajijohtaja Janne Marvaila on todella tyytyväinen uuden yhteistyösopimuksen syntymiseen.

- Mäkihypyn ja yhdistetyn urheilijoiden valmentautumisessa ja kilpailusuorituksissa välineillä ja asuilla on huomattava merkitys. Asujen laadukkuus ja tekninen toimivuus ovat avainasioita onnistuneiden huippusuoritusten taustalla ja L-Fashion Groupin huippuosaaminen näiltä osa-alueilta tukee nyt sopimuksen myötä varmistamaan tätä merkittävää osa-aluetta, toteaa Marvaila.

Talviurheilu sekä Rukka- ja Icepeak-merkkien osaaminen liittyvät Country Manager Pasi Luumin mukaan luontaisesti yhteen.

- Haluamme olla mukana suomalaisessa huippu-urheilussa. Mäkihyppy ja yhdistetty ovat merkittäviä suurien massojen seuraamia urheilulajeja niin Suomessa kuin Keski-Euroopassa. Saamme yhteistyön kautta merkittävää näkyvyyttä Rukka- ja Icepeak-merkeille niin kisapaikoilla kuin television välityksellä, toteaa Luumi.

Lisätietoja:

www.rukka.com