9.1.2019← Takaisin

Pohjoismaisten lajien nuorten-MM-kisat suorana live streamin kautta

Lahdessa kilpailtavat pohjoismaisten hiihtolajien nuorten MM-kisat nähdään suorana live streamin kautta. Kaikki kilpailutapahtumat karsintakilpailuja lukuun ottamatta ovat nähtävissä suorana.

Nuorten MM-kilpailujen live streamin tuotanto on tärkeä osa Hiihtoliiton ja kilpailujenjärjestäjien tavoitetta: nuorten urheilijoiden ja tulevaisuuden tähtien näkymistä sekä lajien huippu-urheilutapahtumien välittämistä kotikatsomoihin niin Suomessa kuin lajeja seuraavissa maissa.

”Hiihtoliitto haluaa edistää nuorten urheilun ja urheilijoiden näkyvyyttä. Tällä ratkaisulla takaamme korkealaatuisen live stream tuotannon, joka on myös taloudellisesti järkevästi toteutettavissa”, toteaa Hiihtoliiton toiminnanjohtaja Mika Kulmala.

Nuorten MM-kisojen pääsihteeri Aino-Kaisa Saarinen näkee kilpailutapahtumien näyttämisen merkittävänä tekijänä.

”On erittäin tärkeää, että voimme välittää kilpailutapahtumat niin kotimaahan kuin ulkomaillekin. Kyselyjä on tullut paljon ja kiinnostusta kilpailujen seuraamiseen on valtavasti. Nuorten MM-kisat on tärkeä etappi monelle nuorelle urheilijalle urheilu-uralla ja on hienoa näyttää nämä kohokohdat myös yleisölle”, sanoo Saarinen.

Live streamin tuottaa tuotantoyhtiö Videpe Oy ja se on nähtävissä nettisivujen kautta www.jwsc2019.com. Kahdeksan kisapäivän paketti maksaa 29,99€ ja päiväkohtainen katselu 8,99€.

Hanki oma live stream nyt https://www.oz.com/jwsc2019