2.2.2007← Takaisin

Pohjoismaisten lajien nuorten ja U23 MM-kisojen uusi ajankohta päätetty

Kansainvälinen hiihtoliitto on löytänyt uuden ajankohdan pohjoismaisen hiihtolajien nuorten MM-kisoille. Kisat pidetän Tarvisiossa 12.-18.3.2007

FIS:n pohjoismaisten lajien nuorten ja maastohiihdon U23 sarjan MM-kisoja ei lumen puutteen vuoksi voitu pitään Italian Tarvisiossa tammi-helmikuun vaihteessa. Nyt tilanne on muuttunut ja uudeksi ajankohdaksi on päätetty: 12.-18.3.2007

Aikataulu tuottaa päänvaivaa

Uusi ajankohta on suomalaisittain harmillinen sikäli, että samaan aikaan meillä ovat menossa ylioppilaskirjoitukset, johin muutama kisoihin ehdolla oleva on suunnitellut osallistuvansa.

Mietittävää riittää myös niillä urheilijoilla, jotka kilpailevat myös maailmancuptasolla. Samanaikaisesti uuden ajankohdan kanssa pidetään kaikissa pohjoismaisissa lajeissa maailmancupin osakilpailuja, mm. mäkihypyn maailmancupia Kuopiossa, Lillehammerissa ja Oslossa ja maastohiihtoa Drammenissa ja Oslossa.  Yhdistetyssä Anssi Koivuranta ja Janne Ryynänen joutuvat valitsemaan MM-kisat tai maailmancupin finaalit Oslossa 17.-18.3.2007.