14.12.2005← Takaisin

Nyt on mahdollisuus osallistua Skellefteån Skandinavia-cupiin

Suomen Hiihtoliiton nimeämän joukkueen lisäksi Skellefteån Skandinavia-cupiin voivat osallitua myös muut halukkaat.

Skandinavia-cupin Ruotsin osaskilpailu pidetään Skellefteåssa (SWE) 14. - 15.1.2006. Järjestäjät ovat muuttaneet ohjelmaa niin, että sunnuntain takaa-ajokisa on muutettu vapaan kisaksi,  naiset hiihtävät 10 km ja miehet 15 km. Lauantaina hiihdetään perinteisellä N 10 km ja M 15 km.

Hiihtoliitto tulee nimeämään maajoukkueen Ruotsin Skandinavia-cupiin ja tälle ryhmälle tullaan tarjoamaan suksihuolto. Kilpailuihin voi lähteä myös muita hiihtäjiä, mutta myös heidän ilmoittautumisiensa tulee kulkea SHL:n kautta. Ko. kilpailu on myös tarkkailukilpailu nuorten MM-kilpailuihin alle 23-vuotiaiden osalta.

Kaikki, jotka ovat kiinnostuneet kilpailemaan Skandinavia-cupissa Ruotsissa ottakaa yhteyttä Vesa Mäkipäähän 2.1.2006 mennessä: vesa.makipaa@vuokattisport.fi tai 0500 - 863 984.

Kilpailuista tietoa: http://www.svenskidrott.se/organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=531252&