11.10.2004← Takaisin

Naisten alppihiihdon ec-joukkue etenee suunnitelmien mukaan

Naisten alppihiihdon ec-joukkue on leireillyt syksyn ajan Sveitsin Saas Feessä. Lumipäiviä on kertynyt neljällä leirillä yhteensä 24, joka on hyvin lähellä suunniteltua tässä vaiheessa syksyä.

Joukkue voi hyvin ja on pysynyt terveenä, vauhtikin alkaa pikku hiljaa löytyä mäessä. Toisaalta kausi lähestyy kovaa vauhtia ja paljon töitä on vielä edessä ennen ensimmäisiä kilpailuja. Henki ja motivaatio ovat  kuitenkin korkealla, joten ihan hyvältä näyttää. Tii-Maria Romar toipuu edelleen viime kevään loukkaantumisesta, mutta on kuitenkin aloittanut fysiikkaharjoittelun. Toivomme Tiitulle pikaista kuntoutumista ja odotamme häntä rinteeseen mahdollisimman pian, ehkä jo marraskuun aikana.

Seuraavan kerran joukkue leireilee Italian Schnalstalissa ja Saas Feessä  10.-23. lokakuuta. Leiri on viimeinen ulkomaanleiri ja sen jälkeen siirrymme Suomeen odottamaan kotimaan lumia. Tarkoituksena on harjoitella ainakin Levillä 1.-4.11. yhdessä maailmancup-joukkueen kanssa ja Pyhällä 9.-14.11. Kilpailukausi avataan todennäköisesti Ruotsin Tärnabyssä 19.11. jonka jälkeen treenataan ja kierretään Fis-kisoja Ruotsissa. Eurooppa-Cupin avaus lasketaan 2.-3. joulukuuta Åressa.