18.11.2008← Takaisin

Kauneus & Terveys –lehti maastohiihdon yhteistyökumppaniksi harrastehiihtoon

Hiihtoliiton harrastehiihdon toimintasektori on tehnyt yhteistyösopimuksen Kauneus & Terveys –lehden kanssa kevään 2009 mediakumppanuuden osalta. Kauneus & Terveys –lehti ja maastohiihdon harrastehiihto markkinoivat maastohiihtoa erityisesti 25-54 -vuotiaille naisille.

Hiihtoliiton organisoima naisten hiihtotapahtuma ISC-LadySki 14.3.2009 Peurungassa sopii erittäin hyvin yhteistyötapahtumaksi. Kauneus &Terveys –lehti tekee juttuja naishiihtäjistä kevään 2009 aikana. Hiihtoliiton asiantuntemusta käytetään apuna harjoittelussa ja valmistautumisessa pitempään hiihtoretkeen.

Yhteistyön tarkoituksena on lisätä tunnettavuutta ja trendikkyyttä maastohiihdolle naisten keskuudessa.

Yhteistyön tuloksena lanseerataan Kauneus & Terveys –lehdelle hiihtoklubi/-kerho, jonka kautta naiset voivat toimia hiihdon parissa.

Osta tai tilaa Kauneus & Terveys –lehti. Lue ja osallistu hiihdon yhteiseen riemuun. Tutustu: http://www.kauneusjaterveys.fi