26.4.2008← Takaisin

Haukiputaan Veikot palkittiin hyvästä mäkihyppytoiminnasta

Suomen Hiihtoliiton mäkihypyn ja yhdistetyn seurojen sekä mäkituomareiden jokakeväisillä neuvottelupäivillä palkittiin Vuoden Mäkikoulun pokaalilla Haukiputaan Vekkojen mäkihyppytoiminta.

Palkinnon vastaanotti seuran mäkivalmentaja ja toiminnanjohtaja Tuomas Virtanen. Toiseksi paras mäkikoulu löytyy Lahden Hiihtoseuralta ja kolmanneksi sijoittui Harjavallan Jymy.

"Toimimme äärimmäisellä intohimolla. Kaikki mukana olevat ovat todella sitoutuneita ja valmiita tekemään kaiken hyvin tai vielä paremmin, olemme myös valmiita kokeilemaan uutta. Koska meillä ei ole suurmäkeä, joudumme matkustamaan paljon, reissussa ollaan lähes joka viikonloppu. Olemme tiivis, reilun kymmenen hengen ryhmä, joka on paljon yhdessä myös kilpailujen ja harjoitusten ulkopuolella," Tuomas Virtanen kertoi. Haukiputaan Veikkojen nuoret 12- ja 14-vuotiaat hyppääjät ja yhdistetyn kilpailijat ovat olleet mitalisijoilla mm. valtakunnallisissa nuorten Hopeasompa-kilpailuissa.

Tilaisuuden toisen pokaalin vastaanotti Lahden Hiihtoseuran mäkijaoston puheenjohtaja Juha Karjalainen. LHS palkittiin nuorten Hopeasompa-loppukilpailun parhaana seurana.