7.11.2009← Takaisin

Hannu Koskivuori -mitali Matti Pullille

Suomen Hiihtoliiton liittovaltuuston perustama Hannu Koskivuori-mitali jaetaan vuosittain ansioituneille hiihdon piirissä toimivalle henkilölle, yhteisölle tai järjestölle. Hannu Koskivuori vastaanotti nimikkomitalinsa 24.11.1985 liittovaltuuston kokouksessa, siitä lähtien mitali on jaettu vuosittain.

Suomen Hiihtoliiton liittovaltuuston syyskokous julkisti lauantaina 7.11.2009 Kokkolan kaupungintalolla vuoden 2009 Hannu Koskivuori-mitalin saajaksi Matti Pullin. Matti Pulli on tehnyt pitkän ja merkittävän uran mäkihypyn ja yhdistetyn uran uurtajana toimien valmentajana seura- ja maajoukkuetasolla, lajijohtajana, luottamustehtävissä ja asiantuntijatehtävissä Suomen Hiihtoliitossa ja kansainvälisen hiihtoliitossa sekä valtakunnallisissa urheilun kattojärjestöissä. Matti Pulli on Suomen Hiihtoliiton kunniajäsen.

Hannu Koskivuori-mitalin säännöt www.hiihtoliitto.fi – Materiaalisalkku – Säännöt – Suomen Hiihtoliiton ansiomerkkisäännöt