15.5.2011← Takaisin

Finnjumping ry:n kevätkokous valitsi hallituksen Kuopiossa 15.5.2011

Finnjumping ry:n seurojen neuvottelupäivien yhteydessä pidettiin sääntömääräinen kevätkokous sunnuntaina 15. toukokuuta. Kevätkokous hyväksyi tulevan toimintakauden 1.6.2011-31.5.2012 toimintasuunnitelman ja budjetin sekä valitsi hallituksen jäsenet erovuoroisten osalta.

Finnjumping ry:n hallitukseen valittiin uusina jäseninä Satu Heikkinen Kuusamosta ja Topi Sarparanta Sotkamosta. Lisäksi Jyri Pelkonen valittiin jatkamaan hallituksen jäsenenä. Hallituksessa jatkavat Heikkisen, Pelkosen ja Sarparannan lisäksi puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen, Arttu Lappi, Erkki Palm ja Pasi Sajasalo.

Mauri Haataja Finnjumpingin toiminnanjohtajaksi

Mauri Haataja Rovaniemeltä toimii Finnjumpingin määräaikaisena toiminnan johtajana 31.5.2012 saakka. Haataja on toiminut Kuopion kevätkokoukseen saakka Finnjumpingin varapuheenjohtajana yhdistyksen perustamisesta alkaen. Mauri Haatajan toimenkuva on vahvasti taloushallintoon ja henkilöstöjohtamiseen painottuva. Haatajan työpiste on Rovaniemellä.