16.2.2007← Takaisin

Deferon yhdistetään nyt suomalaiseen yhdistettyyn

Vahvana Sapporon MM-kisoihin lähtevä yhdistetyn maajoukkue sai lisää potkua tekemiselleen juuri ennen kisamatkalle lähtöä. Yhdistetty sai uuden päätukijan tietotekniikkapalveluja ja -laitteita toimittavasta Deferon Services Oy:stä.

”Yhdistetty lajina kiehtoo meitä, kun kaksi erilaista elementtiä yhdistämällä saadaan aikaan huipputulosta. Sitä samaa me teemme, kun Deferon omalla osaamisellaan yhdistää tieto-, toimisto- ja teletekniikan kokonaisuuksia asiakkaille toimiviksi kokonaisuuksiksi”, sanoo Tarmo Herlevi Deferonilta. ”Sekä kotimaista, että kansainvälistä laajenemista hakevana yrityksenä uskomme yhdistetyn menestyneiden urheilijoiden myötä saavamme positiivista näkyvyyttä,” Herlevi perustelee yhteistyötä.

Suomen Hiihtoliiton toimitusjohtaja Jari Piiraisen mukaan yhteistyö monipuoliseen osaamiseen tukeutuvan yrityksen kanssa sopii yhdistetylle oivallisesti.  ”Sopimus on tehty kuluvan kauden loppuun ja kahden vuoden jatkoperiodistakin on jo neuvoteltu. Siitä tehdään kuitenkin päätöksiä vasta kesän kuluessa,” Piirainen kertoo.

Suomen Hiihtoliitolla ja Deferonilla on yhteistyötä myös Deferonin omalla alalla. Hiihtoliitto on viime marraskuussa ulkoistanut tälle tietojärjestelmiensä hoitamisen. ”Uskomme, että näin pystymme selvästi tehostamaan toimintaamme,” Piirainen sanoo.

Deferon Services Oy (http://www.deferon.fi/) on perustettu vuonna 2001. Yhtiö työllistää nykyään 10 henkilöä ja toimii pääkaupunkiseudulla. Yrityksen kotipaikka on Espoo. Yhtiön liikevaihto vuonna 2006 oli 3, 3 miljoonaa euroa ja se on yksityisessä omistuksessa.