22.1.2009← Takaisin

Paralympia-aiheinen luokkaretki tai liikuntatunti - ilmoittautuminen 13.2. mennessä

Koulujen keskuudessa suuren suosion saavuttanut keväällä järjestetty Paralympiapäivä saa jatkoa maaliskuussa talviparalympiapäivästä.

Helsingin Rautatientorin Jääpuistossa on mahdollista tutustua eri talviparalympialajeihin vuosi ennen Vancouverin paralympialaisia keskiviikkona 4.3.2009. Kokeilulajeina ovat kelkkajääkiekko, pyörätuolicurling sekä hiihtolajit. Lisäksi jääpuistossa voi tavata paralympiaurheilijoita ja seurata heidän lajiesittelyjään.

Tarjoamme koulu- ja muille ryhmille mahdollisuuden tulla viettämään elämyksellinen luokkaretkipäivä tai liikuntatunti Jääpuistoon. Tapahtuma on avoin ryhmille kello 11.00–15.00. Tapahtuma jatkuu kello 18.00 asti. Lajikokeilut ovat ohjattuja ja oppilaat voivat myös luistella Jääpuistossa veloituksetta.

Pyydämme kouluryhmiä ilmoittautumaan etukäteen 13.2. mennessä ja samalla myös ilmoittamaan tuloaikansa. Ryhmiä otetaan tapahtumaan rajoitetusti ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tervetuloa viettämään erilainen liikuntapäivä Jääpuistoon!

Lisätietoja ja ilmoittautumiset:

Leena Kummu