11.5.2017← Takaisin

Maastohiihdon Akatemialeiritys kaudella 2017 - 2018

Suomen Hiihtoliitto ja maastohiihdon urheiluakatemiat järjestävät urheiluakatemioissa ja valmennuskeskusympäristöissä valmentautuville hiihtäjille Akatemialeiritystä aikaisempien vuosien tapaan. Leirityksen tavoitteena on tehostaa nuorten kansallisen tason urheilijoiden valmentautumista ja kehittymistä urallaan kohti kansainvälistä tasoa ja tukea omaa sekä akatemioissa tapahtuvaa päivittäisvalmennusta. Akatemialeiritystä ja seurantaa koordinoivat Suomen Hiihtoliiton alaisuudessa Lapin ja Jyväskylän urheiluakatemiat.

Akatemialeiritys:

Vuokatti 26.6. - 2.7.2017
    Ylläs 27.7. - 3.8.2017
    Otepää, syyskuu, tarkempi aika myöhemmin
    Rovaniemi 30.10. - 5.11.2017

Akatemialeiritykseen voivat hakea yleisten sarjojen hiihtäjät. Urheilijat valitaan maastohiihdon urheiluakatemioissa ja valmennuskeskusympäristöissä opiskelevista ja harjoittelevista hiihtäjistä tulosten mukaan. Valittujen urheilijoiden tulee sitoutua leiritykseen. Urheilijat vastaavat itse leiritykseen liittyvistä kustannuksista, SHL ja akatemiat vastaavat valmennuksen järjestämisestä.

Akatemiaryhmään haetaan suoraan sähköpostitse 21.5.2017 mennessä: janne.hyyppa@santasport.fi

Lisätietoja:
    Janne Hyyppä, 040 710 6357, janne.hyyppa@santasport.fi