6.10.2006← Takaisin

Vielä voi ilmoittautua HiihtoSuomeen

Seuraväelle hiihtolajien ajankohtaisia asioita ja mahdollisuus vaikuttaa on HiihtoSuomessa 28.-29.10.2006. Vielä on ehtii ilmoittautua mukaan Vuokattiin.

HiihtoSuomi järjestetään toisen kerran Vuokatin Urheiluopistolla 28.-29.10.2006. Kahden päivän aikana käsitellään perusteellisesti lajien asioita. Ohjelmassa on kaksi sääntömääräistä seurakokousta, maastohiihdossa ja mäki-yhdistetyssä, sekä joka toinen vuosi pidettävä liittokokous kaikille Hiihtoliiton jäsenyhteisöille.

Liittokokous on seurojen suoran vaikuttamisen paikka. Kokouksessa valitaan liittovaltuuston jäsenet ja heistä erikseen vielä liittovaltuuston puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja.

Jotta päätökset eivät jäisi vain harvojen vastuulle, toivotaan paikalle runsaasti seurojen edustajia. Hiihtoliitolla on jäsenseuroja yli 600! Suhteellisesti eniten väkeä paikalle saaneelle hiihtopiirille on luvassa komea pokaali, jonka on lahjoittanut kaikille tuttu hiihtomies, Immo Kuutsa.

Vaikka HiihtoSuomeen ilmoittautumisen virallinen ilmoittautumisaika päättyy tänään, voi vielä tulevalla viikollakin ilmoittautua. Ilmoittautumiset suoraan Vuokatin Urheiluopistolle Maija-Liisa Korhoselle: puh. (08) 6191 411 tai maija-liisa.korhonen@vuokattisport.fi.

HiihtoSuomen koko ohjelma löytyy täältä.

Muistakaa, että Vuokatissa pääsee myös hiihtämään niin sisällä kuin ulkonakin!

Muistutamme myös, että seurojen virallisilla edustajilla pitää olla valtakirja maastohiihdon seurakokouksessa, mäki-yhdistetyn seurakokouksessa ja liittokokouksessa, jokaisessa omansa, yhteistä valtakirjaa ei voi käyttää.