Seurakehittämisen latu

Seurakehittämisen Ladulla seurat voivat kehittää toimintaansa kolmessa erilaisessa prosessissa.

STARTTI LADULLE:
Startti Ladulle -prosessi toteutetaan joka toinen vuosi (parillisina vuosina) 10 paikkakunnalla. Prosessi on 2 x 3h mittainen ja ennen ensimmäistä tapaamista seura täyttää pienen itsearvioinnin toiminnastaan.
Tapaamisiin mahtuu mukaan 3-5 seuraa / paikkakunta. Kahden tapaamiskerran välissä seurat tekevät pienen kehittämistehtävän, joka sovitaan ensimmäisellä tapaamiskerralla. Startti Ladulle -prosessin tavoitteena on virkistää seuran toimintaa, tarjota tukea seuran kehittämistyöhön ja kehittää kevyesti seuran organisaatiota.
Startti Ladulle -prosessi on seuroille ilmainen.

Vuosittaiset aikataulut ja ilmoittautumiset löydät täältä

TÄHTISEURAKSI-VALMENNUSPROSESSI:
Tähtiseuraksi-valmennusprosessissa järjestetään prosessissa olevien seurojen kesken tapaamisia sekä henkilökohtaisia seurakohtaamisia.
Tähtiseuramerkki on mahdollista saavuttaa lasten ja nuorten toiminnasta tai aikuisten harrasteliikunnasta (kaudesta 2019-2020 alkaen).  Lasten ja nuorten osa-alueelta on mahdollista jatkaa huippu-urheilun osa-alueelle (kaudesta 2019-2020 alkaen).

Lisätietoja Tähtiseuraksi-valmennusprosessista löydät täältä

JATKUVAN KEHITTYMISEN LATU:
Ladulla olevat seurat ja toimijat saavat jatkuvasti uusia virikkeitä toimintaansa ja heille järjestetään kohtaamisia sekä palveluja niin Hiihtoliitosta kuin Olympiakomiteastakin.

Lisätietoja tukipalveluista löydät täältä

Lisätietoja seurakehittämisen ladusta antaa:
Sandra Sirén
sandra.siren@hiihtoliitto.fi