17.2.2009← Takaisin

Veikkauksen Keno mäkikotkien uusin yhteistyökumppani

Veikkaus ja Suomen mäkihyppymaajoukkue ovat laajentaneet yhteistyösopimustaan. Sopimuksen myötä Veikkaus lähtee yhteistyöhön mäkimaajoukkueen kanssa Keno-tuotemerkkinsä kautta. Yhteistyö käynnistyy MM-kisoista ja jatkuu tämän kilpailukauden ajan.

”Keno on juuri nyt erittäin ajankohtainen tuote, sillä aloitimme tällä viikolla Kenon suorat päivittäiset arvontalähetykset Nelosella. Mäkihyppyyn liittyy perinteisesti vedonlyönti, mutta kyllä lajia seuraavat pelaavat paljon muitakin pelejämme”, Veikkauksen viestintäjohtaja Ilkka Juva kertoo.

Keno on Loton jälkeen Veikkauksen toiseksi suosituin tuote. Kenon tunnettuus suomalaisten keskuudessa on kuitenkin paljon Lottoa vähäisempi. Veikkauksen tavoitteena on saavuttaa laaja asiakaskunta, joka pelaa pelejä pienillä panoksilla. Yhteistyö mäkihyppymaajoukkueen kanssa tukee tätä tavoitetta.

Suomen Hiihtoliiton mäkihypyn ja yhdistetyn valiokunnan puheenjohtaja Ilkka Tiilikainen on erittäin tyytyväinen nyt solmittuun Veikkauksen lisäsopimukseen.

”Tämän sopimuksen neuvottelu ja käytäntöön saattaminen ovat sujuneet ennätysvauhdilla. Jo Liberecissä mäkijoukkueen kypärissä loistaa uusi Keno-tuotemerkki. Veikkaus-yhteistyö on saanut tälle kaudelle uusia ulottuvuuksia, kun Veikkauksen kotisivuilla olevat mäkihyppysivut avattiin. Suosittelen lämpimästi tutustumista osoitteessa www.veikkaus.fi/makihyppy”, sanoo Ilkka Tiilikainen.

Veikkaus on suomalainen rahapeliyhtiö suomalaisille pelaajille. Yhtiö tarjoaa laadukasta peliviihdettä luotettavasti ja vastuullisesti. Veikkauspelien pelaajat ovat myös suurin rahoittajaryhmä suomalaiselle liikunnalle, nuorisotyölle, taiteelle ja tieteelle. Veikkausvoittovaroja jaettiin viime vuonna reilut 1,1 miljoonaa euroa päivässä. Myös Suomen Hiihtoliitto saa osansa veikkausvoittovaroista, tuki on tänä vuonna miljoona euroa. Suomalainen voittaa aina.