14.11.2006← Takaisin

Turun Slalomseurasta Sinettiseura

Turun Slalomseuralle luovutettiin maanantaina Hirvensalon hiihtokeskuksessa Nuoren Suomen sinetti osoituksena laadukkaasta seuratoiminnasta.

Turun Slalomseuran puheenjohtaja Jaakko Tikka vastaanotti Sinetin. Turussa on oivallisesti pystytty yhdistämään laadukkaan seuratyön lisäksi seuran toimiminen ns. kolmannen sektorin palvelun tarjoajana. Seura ylläpitää ja vastaa Hirvensalon hiihtokeskuksen toiminnasta toimien näin yhtenä liikuntapalvelujen tuottajana Turussa.

Hiihtoliiton alppilajien sinettiseuraperheeseen liittyy tällä kaudella myös Tampereen Slalomseura jonka Sinetin luovutustilaisuus on myöhemmin tällä kaudella.
Nuori Suomi Sinettiseurat ovat nuorisourheilun laatuseuroja, jotka ovat saaneet tunnustuksen laadukkaasta nuorisotoiminnasta. Nuori Suomi Sinetin seuralle voi myöntää lajiliitto. Nuori Suomi Sinettiseuroja on tällä hetkellä 408.
Lisätietoja: www.nuorisuomi.fi