19.6.2007← Takaisin

Tonalin jatkaa yhdistetyn maajoukkueen pääyhteistyökumppanina

Suomen Hiihtoliitto ry ja Polar Pharma Oy ovat solmineet kahden vuoden jatkosopimuksen koskien yhdistetyn maajoukkuetta.

Polar Pharma Oy on ollut maajoukkueen pääyhteistyökumppanina vuodesta 2005 alkaen ja nyt solmittu jatkosopimus koskee kausia 2007-2008 sekä 2008-2009. Sopimus sisältää maailmancupin kilpailujen lisäksi myös Liberecin MM-kisat 2009. Yhteistyö koskee Tonalin –tuotetta, jota maajoukkueen urheilijat käyttävät harjoittelemisen tehostamiseksi ja palautumisen nopeuttamiseksi.

” Pitkäjänteinen yhteistyö Polar Pharma Oy:n ja Tonalinin kanssa on ollut erittäin tärkeää yhdistetyn maajoukkueelle ja liitto ja urheilijat ovat siihen erittäin tyytyväisiä. Sopimus tukee merkittävällä tavalla yhdistetyn maajoukkueen tavoitetta olla huipulla myös tulevilla maailmancupin kausilla sekä MM-kisoissa vuonna 2009”, sanoo Suomen Hiihtoliiton toimitusjohtaja Jari Piirainen.

Tonalin on ollut markkinoilla 10 vuotta ja se valittiin vuoden luontaistuotteeksi vuonna 2006. Tonalin-CLA edistää lihaksen energiansaantia, jolloin lihakset eivät kipeydy niin helposti ja palautuminen nopeutuu.

Polar Pharma Oy on myös Suomessa järjestettävien yhdistetyn maailmancup –kilpailujen virallinen pääyhteistyöyritys. Urheilun yhteistyön ja näkyvyyden avulla yritys hakee kasvua urheilua seuraavassa ja liikunnallisessa kohderyhmässä.