25.10.2006← Takaisin

Taitoharjoittelu DVD valmistunut

Tule mukaan oppimaan voimistelun perusliikkeitä ja yleistaitavuutta yhdistettynä kuntopiiriin! Mukana on myös venyttelyohjelma. KAIKKI TÄMÄ AUTTAA SINUA OPPIMAAN LAJITAITOJA, HARRASTITPA MITÄ LAJIA TAHANSA! Kuinka alppimaajoukkueen urheilijat selviävät taito- ominaisuuksien kehittämisestä voimistelun avulla?

DVD:llä voimistelijat Jari ja Sanna Mönkkönen opettavat permantovoimistelun perusliikkeet ja niiden oppimiseen liittyvät avainasiat.
    Jännehyppy, kärrynpyörä, arabialainen, puolivoltti eteen, lentokuperkeikka, voltti eteen ja puoli voltti taakse sekä liikkeiden erilaiset yhdistelmät tulevat tutuiksi.
    Taitokuntopiirissä on mukana niin yksin kuin parin kanssa tehtäviä harjoitteita.
    Venyttelyosuudessa opit voimistelijoiden käyttämiä venytysliikkeitä.
    DVD:n hinta 35 €+ alv.
    Lisätietoja ja tilaukset:

Kalle Söderholm                 040 7156919                                        kalle.soderholm@hiihtoliitto.fi

Petri Linden                       050 3622109                                            petri.linden@hiihtoliitto.fi