15.4.2015← Takaisin

Suomen Hiihtoliitto ry hakee VIESTINTÄ- JA YHTEYSPÄÄLLIKKÖÄ

Tehtävässä vastaat Suomen Hiihtoliiton ja pohjoismaisten hiihtolajien (maastohiihto, mäkihyppy, yhdistetty) viestinnän suunnittelusta ja toteutuksen johtamisesta sekä yhteistyökumppaneiden sopimusten ja hyödyntämisten koordinoinnista yhdessä markkinointitiimin kanssa.

Sinulla on

• tehtävään soveltuva koulutus

• kokemusta järjestötoiminnasta ja huippu-urheilusta niin viestinnän kuin markkinoinnin näkökulmasta

• osaamista ja näyttöjä nykyaikaisesta monikanavaisesta viestinnästä niin kaupallisesta kuin urheilullisesta näkökulmasta

• kokemusta ja ymmärrystä kaupallisten yhteistyökumppanuuksien kehittämisestä

• halu kehittää uudenlaisia viestintäratkaisuja ja työkaluja brändien vahvistamiseen

• reipas palveluasenne ja hands on -ote työn tekoon

• erinomainen suomen kielen taito sekä hyvä englannin kielen kirjoittamisen ja puhumisen taito, muu kielitaito katsotaan eduksi

Suomen Hiihtoliitto tarjoaa Sinulle näköalapaikan suomalaiseen huippu-urheiluun. Pääset rakentamaan uuden strategian mukaista toimintamallia, jossa panostetaan muun muassa pohjoismaisten hiihtolajien houkuttelevuuden lisäämiseen, näkyvyyteen ja avoimeen viestintään. Toimit tiiviissä yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa ja olet mukana rakentamassa uudenlaista ilmiötä pohjoismaisten hiihtolajien sekä Lahdessa vuonna 2017 järjestettävien MM-kisojen ympärille.

Toimipiste sijaitsee Helsingissä tai Lahdessa.

Tehtävä on alustavasti määräaikainen 31.8.2017 asti ja alkaa sopimuksen mukaan.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen 3.5.2015 mennessä osoitteeseen mika.kulmala@hiihtoliitto.fi

Lisätietoja antaa: toiminnanjohtaja Mika Kulmala, 040 576 1001, mika.kulmala@hiihtoliitto.fi