19.3.2009← Takaisin

Suomen Hiihtoliitossa on menossa suuri organisaatiouudistus

Suomen Hiihtoliiton konsernihallinnossa ja kaikissa liiton lajilinjoissa on meneillään mittava organisaatiouudistus, joka pyritään esittelemään toukokuussa liiton liittovaltuustolle.

Siihen liittyen jo vuoden 2008 lopussa tehtiin sopimus, että Hiihtoliiton toimitusjohtajan Jari Piiraisen työsuhde loppuu kesään 2009 mennessä. Yhteisesti on sovittu, että hän vapautuu työtehtävistä huhtikuun lopussa 2009. Piiraisen kanssa on sovittu, että hän keskittyy kevään aikana erityisesti mäkihypyn ja yhdistetyn talousasioiden kuntoon saattamiseen, sekä selvittää asioita, joista on apua uudelle toiminnanjohtajalle, joka palkataan mahdollisimman pian.
    Suomen Hiihtoliiton johtokunta on päättänyt, että talouspäällikkö Auli Miettinen vastaa koko liiton taloudesta. Samalla täsmennettiin muutoinkin liiton sisäistä työnjakoa. Auli Miettinen raportoi talous- ja markkinointivaliokunnan puheenjohtajalle Matti Sundbergille.