8.11.2006← Takaisin

Skiexpo 2006

Kerran vuodessa järjestetään messut. Siellä käyvät melkein kaikki, mukaan lukien nuorten freestyle maajoukkue. Viime viikonlopun messut ovat ohi ja seuraavassa kerrataan mitä siellä tapahtui.

Tänä vuonna osallistuin messuille ensimmäistä kertaa täydellä teholla, eli joka ikisenä päivänä. Perjantaina tulimme Messukeskukseen kymmeneltä, löysimme omalle osastollemme, saimme messupaidat ja viikonlopun aikataulun. Vuorottelimme osastollamme kahden tunnin välein, Sami ja Arttu olivat siellä kun meillä oli vapaata ja Jonna, Ville ja minä olimme siellä, kun Samilla ja Artulla oli vapaata. Osastolla olemisen lisäksi minä piipahdin lavalla Ski Fashion Showssa, sekä haastattelussa Catmandoon lehdistötilaisuudessa. Perjantain muotinäytöksessä kanssani oli Eemeli. Emme saaneet juurikaan ohjeita, mutta pärjäsimme ihan hyvin.

Lauantaina tulimme vähän ennen kymmentä, sillä meillä oli ensimmäinen vuoro. Työvuoron jälkeen pääsin taas lavalle piipahtamaan, tällä kertaa Artun kanssa. Myöhemmin oli Catmandoon osastolla nuorten maajoukkueen haastattelu, joka sujui hyvin, pari "en mä tiiä" siellä kyllä kuului, mutta eihän kaikkea kerralla opi. Lauantaina minulla oli viimeinen lavalla käynti, tällä kertaa Samin kanssa. Nyt sujui jo hyvin, sillä tiesin mitä lavalla tapahtuu... Lopuksi oli vielä toinen haastattelu Catmandoolla, joka sujui koko joukkueelta paremmin kuin edellinen. Lauantaina messuilla oli eniten väkeä ja saimme kaataa reilusti Frezzaa kaikille ohikulkijoille.

Sunnuntaina olikin jo viimeinen päivä, joka kyllä tuntui jaloissa. Aamulla olimme taas työvuorossa ja yhdeltätoista oli ensimmäinen haastattelu. Tänään en itse joutunut lavalle, mutta kävin katsomassa miten pojat pärjäsivät. Ihmiset vähenivät iltapäivällä reilusti, joten mekin saimme lähteä kotiin vähän aikaisemmin.

Omasta mielestäni viikonloppu oli mahtava. Messuilla on aina paljon ihmisiä, siellä näkee tuttuja, vähemmän tuttuja ja paljon uusia ihmisiä. On kiva ilmapiiri ja siellä on kiva olla kavereiden kanssa!

Terveisin,

Isabella Cedercreutz