17.5.2004← Takaisin

Saunalahti ja Hiihtoliitto yhteistyöhön

Edullinen GSM-liittymä maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn harrastajille ja kannattajille: MäkiGSM tai HiihtoGSM.

Saunalahti on solminut Suomen Hiihtoliiton kanssa uudentyyppisen yhteistyösopimuksen. Sopimus antaa hiihtourheilun harrastajille ja kannattajille mahdollisuuden hankkia liiton nettisivujen tai Saunalahden puhelinpalvelun kautta edullisen GSM-liittymän. Yhteistyö kattaa kaikki maastohiihdon, mäkihypyn ja yhdistetyn harrastajat ja kannattajat.

Saunalahti tukee liittymien kautta Hiihtoliiton maastohiihdon ja mäkihyppy-yhdistetyn lajiryhmien nuoriso- ja kenttätoimintaa. Jäsenet ja kannattajat saavat edullisten puheluiden ja tekstiviestien lisäksi mahdollisuuden Saunalahteen vaihtamalla personoida matkapuhelimensa HiihtoGSM- tai MäkiGSM-tunnuksella puhelimen näytöllä vanhan operaattoritunnuksen tilalla. Liittymät ovat tilattavissa 24.5.2004 alkaen.

”Uusi sopimuksemme tuo selviä säästöjä lajien harrastajille ja kannattajille. Toivomme mahdollisimman monen harrastajan ja toimintamme kannattajan valitsevan HiihtoGSM- tai MäkiGSM-liittymän. Palvelu on laadukas, toimiva ja edullinen. Lisäksi kannattajamme voi näin olla konkreettisesti mukana edistämässä toimintaamme tukemalla juuri oman lajinsa kehittämistä. Liittymätyypin valinnalla voi tukea maastohiihtoa tai mäkihyppyä ja yhdistettyä,” sanoo Hiihtoliiton markkinointijohtaja Matti Leikoski.

”Saunalahti tulee myös näkymään muussa Hiihtoliiton toiminnassa. Saunalahti on täysin uudentyyppinen yhteistyökumppani. Hiihtolajien harrastajat ovat yhtenäinen ja meitä kiinnostava ryhmä. Uskomme, että hiihtoseurat ja perheet kokevat liittymän edullisuuden ja näkyvyyden hyödyllisenä. Hiihtoliiton ja harrastajien hankkimat liittymät vaikuttavat suoraan myös yhteistyösopimuksen laajuuteen”, kertoo Saunalahden myyntipäällikkö Sami Kalliola