22.4.2006← Takaisin

Reijo Jylhä jatkaa Valmentajakerhon puheenjohtajana

Suomen Hiihtoliiton Valmentajakerhon 30-vuotisjuhlakokouksessa valittiin Reijo Jylhä edelleen kerhon puheenjohtajaksi.

Suomen Hiihtoliiton Valmentajakerhon 30-vuotisjuhlakerhon vuosikokouksessa kutsuttiin kerhon kunniajäseneksi entinen puheenjohtaja Rauno Kaukokari, joka on toiminut myös kerhon lehden toimitussihteerinä.
Valmentajakerhon diplomilla pitkäaikaisesta työstä hiihdon valmentajana palkittiin SHL:n maastohiihdon päävalmentajan tehtävät tänä keväänä jättänyt Reijo Jylhä. Valmentajakerhon kunniakirjan saivat maastohiihtovalmentajat Vesa Mäkipää ja Mika Tuononen sekä Sloveniaan siirtymässä oleva mäkihyppyvalmentaja Ari-Pekka Nikkola ja yhdistetyn päävalmentajan tehtävät jättänyt Jani Klinga.

Kuluneena vuonna Valmentajakerhon jäsenmäärä oli 644, luku on pysynyt suurin piirtein samana viimeiset viisi vuotta. Seuraavalle toimintavuodelle tavoitteena on saada jäsenmäärä jälleen nousuun. Jäsenmaksuksi kaudelle 2006-07 hyväksyttiin 35 euroa, 45 euroa sisältäen Hiihtäjä-lehden. Suomen Valmentajat ry:n jäseneksi SHL:n Valmentajakerhon jäsenet pääsevät 25 euroa, kun normaalisti hintao on 50 euroa.