27.9.2004← Takaisin

Nyt hankkimaan MäkiGSM omalla taustakuvalla

Jo jonkin aikaa on ollut mahdollista "tunnustaa väriä" hankkimalla GSM-liittymä oman lajin tunnuksilla, joko HiihtoGSM tai MäkiGSM. Ja kilpailukykyiseen hintaan. Nyt palveluun on vielä lisätty mahdollisuus hankkia lajin mukaisia taustakuvia.

Kun kaikki laji-ihmiset hankkivat oman lajinsa kännykkäliittymän, Hiihto GSM:n tai Mäki GSM:n, ovat puhelut ja tekstarit "oman väen" kesken erityisen edullisia eikä kuukausimaksuja ole lainkaan. Lisäksi puhumalla voi hankkia etua myös oman lajin kenttätoimintaan. Tarkempia tietoja hinnoista ja tilausohjeet löytyvät tästä.

Hauskat tai tunnelmalliset taustakuvat

Nyt on lisäksi mahdollista hankkia kännykkäänsä omaan lajiin liittyviä taustakuvia, tunnelmallisia lumikuvia tai hauskoja pilakuvia. Kuvien hankkiminen on yksikertaista internetin kautta Hiihtoliiton sivuilta osoitteesta www.hiihtoliitto.fi.

Taustakuvien käyttö edellyttää puhelinlaitteelta tiettyä tekniikkaa, tilattaessa kannattaa tarkistaa, kuuluuko oma kännykkä niihin, joihin kuvia voidaan ladata.

Hiihtoliiton sivuilta mobiilipalveluista voi hankkia kännykkäänsä myös kivan pelin, omia soittoääniä tai vaikkapa horoskoopin.