20.4.2009← Takaisin

Mäkihypyn ja yhdistetyn seuraväki koolla

Mäkihypyn ja yhdistetyn seurojen ja mäkituomareiden perinteiset neuvottelupäivät pidettiin Vierumäellä viikonloppuna. Tilaisuudessa oli paikalla yhteensä 67 henkilöä 24 eri seurasta.

Tilaisuudessa käytiin läpi liitossa meneillään olevaa organisaatiouudistusta sekä valmennus- ja koulutusjärjestelmän kehittämistä. Myös maajoukkuevalmentajat antoivat omat raporttinsa kuluneesta kaudesta ja valottivat tulevaisuuden suunnitelmia kohti Vancouverin Olympialaisia. Lauantaipäivän päätteeksi pidettiin paneelikeskustelu ajankohtaisista asioista.

Sunnuntaipäivänä vuorossa oli psykologi Lari Laakkosen esitelmä psyykkisestä valmennuksesta ja Riku Riihilahden esitelmä mediakasvatuksesta. Myös mäkituomarit ja mäkiveteraanit kertoivat kuulumisensa.

Neuvottelupäivillä suoritettiin useita palkitsemisia. Kuusamon Erä-Veikot saivat pokaalin parhaana Hopeasompa seurana. Siilinjärven Ponnistus palkittiin parhaana pisteparantajana Hopeasompa kisoissa. Mäkiveteraanit muistivat seuran pitkäaikaista sihteeriä Tiina Korhosta merkkipäivän johdosta.

Neuvottelupäivillä pidettyjen esitysten materiaaleja voi ladata mäkihypyn ja yhdistetyn materiaalisalkusta.