20.2.2015← Takaisin

Maailman Suurin Hiihtoseura kokoaa suomalaiset MM-kotikisojen odotukseen

Lahdessa järjestetään kahden vuoden päästä historialliset seitsemännet pohjoismaisten hiihtolajien MM-kilpailut. Kotikisojen ympärille lähdetään nyt Falunin kisahuuman myötä kokoamaan hiihtolajeista ja Lahden MM-kisoista kiinnostuneiden yhteisöä, Maailman Suurinta Hiihtoseuraa

Kannattajaklubiin liittyneet pääsevät varmistamaan itselleen etuosto-oikeuden pääsylippumyynnin alkaessa talvella 2016. Lisäksi kisojen viralliset yhteistyökumppanit tulevat tarjoamaan vain klubilaisille tarkoitettuja etuja ja tarjouksia. Jatkossa yhteisöä kutsutaan myös mukaan vaikuttamaan kisatapahtuman sisältöön.

– Toivomme, että Maailman Suurimmasta Hiihtoseurasta tulee jäsentensä näköinen yhteisö, jonka kanssa voimme alkaa yhdessä rakentaa MM-ilmiötä. Meille on tärkeää saada etukäteen toiveita ja ideoita, joiden perusteella voimme rakentaa MM-kisoista eri kohderyhmille ainutlaatuisen kokemuksen, kertoo MM-kisojen markkinointijohtaja Esa-Pekka Nykänen.

Maailman Suurimpaan Hiihtoseuraan voi liittyä osoitteessa lahti2017.fi/maailman-suurin-hiihtoseura Liittyminen ja jäsenyys on ilmaista. Huhtikuun loppuun mennessä mukaan liittyneiden kesken arvotaan MM-kisoihin 100 kpl kahden hengen VIP-lippupakettia.

Maailman Suurin Hiihtoseura Facebookissa

Twitterissä: @Hiihtoseura2017