6.9.2007← Takaisin

Koti-idea mäkihypyn uusi pääyhteistyöyritys

Suomen Hiihtoliitto ry ja Koti-idea Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen koskien mäkihypyn maajoukkuetta.

Sopimus koskee kausia 2007-2008 ja 2008-2009 ja sisältää lisäksi option jatkosopimukseen. Sopimukseen kuuluu mm. Koti-idean näkyvyys mäkimaajoukkueen kypärissä ja päähineissä FIS –maailmancup –kilpailuissa sekä MM-kisoissa. Muina yhteistyöyrityksinä jatkavat Hyundai, St1, Veikkaus ja Halti.

”Koti-idean kanssa nyt tehty yhteistyösopimus on erittäin merkittävä suomalaiselle mäkihypylle. Koti-idean avulla mäkihyppymaajoukkue tavoittelee jatkoa mäkihypyn pitkälle menestystarinalle. Sopimus luo vahvat edellytykset tehokkaaseen valmentautumiseen tulevalle kaudelle. Olemme erittäin iloisia saadessamme uuden dynaamisen pääyhteistyöyrityksen mukaan suomalaiseen mäkihyppyyn”, kertoo lajijohtaja Janne Marvaila.

”Koti-idea uutena huonekaluketjuna haluaa lisätä tunnettuuttaan ja mäkihypyn medianäkyvyys suomalaisessa urheilussa on ylivoimainen. Mäkihypyn suomalaisuus ja hurjapäisyys sopivat myös meille hyvin, vaatii nimittäin uskallusta perustaa kilpailluille markkinoille uusi huonekaluketju ja avata 29 myymälää puolessatoista vuodessa. Koti-idea ja mäkihyppy sopivat molemmat erittäin hyvin suomalaiseen olohuoneeseen. Mäkihypyssä tarkoitus on mennä pitkälle, niin myös Koti-idealla. Haluamme molemmat olla parhaita!”, sanoo Koti-idean markkinointijohtaja Tapani Alenius.

Lahdessa pääkonttoriaan pitävä Koti-Idea Oy on osa Vepsäläinen -konsernia, johon kuuluu kaksi huonekalumyymäläketjua Vepsäläinen ja Koti-Idea. Ensimmäinen Koti-Idea avattiin helmikuussa 2006 Kuopiossa ja ensi viikolla avataan 24. myymälä Vaasaan. Marraskuussa 2007 myymälöitä on jo 29. Jokaisessa Koti-Ideassa on tuhansien mattojen Toivematto-osasto.