31.8.2005← Takaisin

Kauden 2005-06 kilpailulisenssien hinnoista on päätetty

Suomen Hiihtoliiton johtokunta on päättänyt kilpailulisenssien hinnat kaudelle 2005-06. Hinnoissa on pieni korotus edelliseen kauteen verrattuna.

Suomen Hiihtoliiton lajeissa uusi lisenssikausi alkaa 1.11.2005. Ohjeet kauden 2005-06 lisenssien ja Skipassien lunastamisesta, esitäytetyt lisenssi- ja Skipassilomakkeet, lisenssiehdot ym. faktat toimitetaan seuroille viikolla 41. Viime kauden lisenssit ja Skipassit ovat voimassa lokakuun 2005 loppuun saakka.

Esitäytetyillä lomakkeilla lisenssin tai Skipassin voi lunastaa heti uuden lomakkeen saatuaan, se ei kuitenkaan astu voimaan ennen kuin 1.11.2005. Hiihtoliiton www-sivuilla osoitteessa www.hiihtoliitto.fi lisenssin tai Skipassin voi kaudelle 2005-06 lunastaa 17.10.2005 lähtien. Sitä ennen lunastettujen lisenssien voimassaolo päättyy 31.10.

Lisenssien ja Skipassien hinnat
kaudella 1.11.2005 - 31.10.2006

Lisenssi        ikäraja        hinta    Hiihtäjä                   hinta

A-lisenssi      19-44 v       86 €     sisältäen Hiihtäjän   106 €