26.9.2005← Takaisin

Hiihtoliittoon alppilajeille uusi tiedottaja

Hallintotieteiden maisteri Susanna Rikkonen on nimitetty Suomen Hiihtoliittoon alppilajien tiedottajaksi 1.10.2005 alkaen.

Rikkonen tulee vastaamaan maajoukkueiden sekä tapahtumien, kuten Levin maaliskuisen maailmancupin tiedottamisesta.

Tuleva tiedottaja on työskennellyt viimeiset 1.5 vuotta Nuori Suomi ry:n markkinointitehtävissä saaden näin ollen otetta liikunnan järjestökenttään. Liiketoiminnallista näkemystä hän on kerryttänyt työskenneltyään useita vuosia erinäisissä tehtävissä Metso Minerals Oy:ssä Tampereella. Juuriltaan tamperelaisen Susannan sydän on sykkinyt alppihiihdolle jo pitkään. Lajikulttuuri sekä lukuisat kotimaiset ja ulkomaiset hiihtokeskukset ovatkin tulleet tutuiksi vuosien aktiivisen hiihtoharrastuksen myötä.