26.2.2008← Takaisin

Harri Olli ei edustusta mäkimaajoukkueessa loppukautena

Suomen mäkijoukkueessa lentomäen MM-kilpailuissa edustanut Harri Olli syyllistyi kilpailumatkan aikana epäurheilijamaiseen käytökseen. Suomen Hiihtoliiton mäkihypyn ja yhdistetyn valiokunta päätti erottaa Harri Ollin loppukaudeksi joukkueen toiminnasta.

Perusteluina erotukselle on mäkijoukkueen pelisääntöjen noudattamatta jättäminen, alkoholin käyttö kilpailumatkan aikana, sekä kunnianloukkausluonteinen ala-arvoinen kielenkäytös.

Harri Ollin maajoukkueeseen paluu edellyttää yhdessä sovittujen pelisääntöjen hyväksymisen ja käyttäytymistapojen muuttumisen.