15.4.2005← Takaisin

Freestyle Summer Camp Rukalla 9.-12.6.2005!

Kesäkuussa järjestetään Rukalla kuluvan kauden päättävä ja ensi kautta erinomaisesti alustava Freestyle Summer Camp. Leirillä ohjaajina toimivat maailman huiput, Rukalla mm-hopeaa parikumpareissa napannut Sami Mustonen, sekä Mikko Ronkainen. Tule siis sinäkin Rukalle mestareiden opetukseen!

Freestyle Summer Camp Rukalla
9.-12.6.2005

Hei Freestyler!

Suomen Hiihtoliitto ja Rukakeskus järjestävät kolmannen kerran freestyle kesälumileirin. Freestylen maailman huippujen opastuksella perehdytään kumparelaskuun, boxeihin ja reileihin unohtamatta mukavia illanviettohetkiä mm. jalkapallon, hiihtoleffojen ja grillibileiden parissa.

Leiriohjelma sisältää:

·majoitus RukaSuites / Klubihuoneisto / Rantasipi Rukahovin huoneistoissa
·aamiaisen, lounaan ja päivällisen
·hissiliput
·Kuntokeskus Kumpareen kuntosalin vapaan käytön
·leiriohjelman

Leirin hinta   289 € / hlö RukaSuites / Klubihuoneisto
                   299 € / hlö Rantasipi Rukahovi

Ilmoittautuminen kirjallisesti 30.4.2005 mennessä materiaalisalkusta löytyvällä "Freestyle Summer Camp - ilmoittautuminen" - lomakkeella:

Rukakeskus Oy / myynti
Rukatunturintie 9
93825 RUKATUNTURI
Fax (08) 8600 221

Lisätietoja:                       Puh. (08) 8600 222, e-mail: myynti@ruka.fi

Määräaikaan mennessä ilmoittautuneille lähetämme vahvistuksen leiristä sekä leirimaksun. Suorittamalla maksun eräpäivään mennessä varmistat leirille osallistumisen.

Tervetuloa maailman huippujen ohjaamalle lumileirille!

RUKAKESKUS OY                                    SUOMEN HIIHTOLIITTO

Alla olevasta linkistä pääset ilmoittautumislomakkeelle. Täytä, tulosta ja postita tai faxaa ja olet mukana leirillä!

Lisätietoja: http://www.hiihtoliitto.fi/mp/db/file_library/x/IMG/22919/file/Ilmoittautuminen-summercamp.xls