17.10.2006← Takaisin

Anna Jannen ja Hannun lukea lapsellesi satu

Janne Ahonen ja Hannu Manninen lukevat satuja Iloa liikkeelle - Satuhetkiä urheilutähdiltä lapsille – hyväntekeväisyys satuäänikirjalla.

Janne ja Hannu sekä 10 muuta tuttua urheilutähteä ovat mukana edistämässä lasten ja nuorten liikuntaa. Urheilutähdet lukevat lapsille satuja ainutlaatuisella Iloa liikkeelle - Satuhetkiä urheilutähdiltä lapsille – hyväntekeväisyys satuäänikirjalla, jonka tuotto ohjataan lasten liikunnan edistämiseen. Mukana on tunnettuja huippu-urheilijoita eri lajeista. Janne Ahonen lukee perinteisen eläinsadun ”Jänis ja siili” ja Hannu Mannisen valinta on ”Karhun kalanpyynti”. Muita satujen lukijoita ovat Tero Pitkämäki, Tommi Evilä, Jarkko Nieminen, Saku Koivu, Minea Blomqvist, Mikael Forssell, Kiira Korpi, Tiia Piili, Eva Wahlström sekä Markku Uusipaavalniemi.

Satuäänikirjan hinta on 10,90 euroa, josta 5 euroa ohjataan Nuori Suomi -säätiön kautta lasten ja nuorten liikunnan edistämiseen. Satuäänikirja on myynnissä Keskon myymälöissä ja Silja Linen laivoilla viikosta 43 alkaen.

Lisätietoja: www.nuorisuomi.fi/satucd