24.5.2004← Takaisin

Alppilajien liittovaltuustoehdokkaat valittiin lauantaina

Suomen Hiihtoliiton alppilajien lajiryhmän virallinen seurakokous valitsi viikonloppuna ehdokkaansa Suomen Hiihtoliiton liittovaltuuston jäseniksi. SHL:n uusi liittovaltuusto valitaan syksyn HiihtoSuomi 2004 tapahtuman yhteydessä pidettävässä liittokokouksessa. Uusien sääntöjen mukaan alppilajien lajiryhmä saa valtuustoon 10 edustajaa. HiihtoSuomi2004 pidetään Vuokatissa 9.-10.10.

Alppilajien seurakokouksessa oli paikalla reilut 100 henkeä edustaen 31:a alppi- ja freestyleseuraa.  Äänivaltaansa käytti 29 seuraa.

Freestylen liittovaltuustoedustajiksi seurat valitsivat yksimielisesti seuraavat henkilöt ja heidän varamiehensä:

Timo Kanninen  varalla Marko Luotonen
Minna Karhu
 varalla Jukka Tainio
Erkki Lahtela
  varalla Mikko Peltonen
Jyrki Säämänen  varalla Hannu Salmela

Äänestysten jälkeen valituiksi tulivat seuraavat alppihiihdon liittovaltuustoedustajat:

Markku Karjalainen  varalla Päivi Kurki-Nykänen
Antti Kivelä