4.4.2018← Takaisin

Strategiapäivitys käynnissä - vastaa kyselyyn ja vaikuta!

Suomen Hiihtoliitto ry on päivittämässä strategiaansa. Suomen Hiihtoliiton voimassa oleva visio on ”Maailman paras lumella”. Yhteenveto aiemmasta strategiatyöstä löytyy täältä http://www.hiihtoliitto.fi/site/assets/files/20790/strategiakuvat_11052015.pdf . Tällä työskentelyllä päivitetään strategia nykytilannetta vastaavaksi ja asetetaan tavoitteet seuraavan olympiadin ajaksi, vuoteen 2022 saakka.

Osana strategian päivitystä Hiihtoliitto toivoo saavansa kenttätoimijoiden näkökulmia strategiatyöhön. Kyselyyn voivat vastata kaikki lumilajien toimijat, esimerkiksi seurojen toimijat, urheilijat ja valmentajat. Kyselyn vastauksia hyödynnetään strategiatyössä ja kentän näkökulmaa työstetään kyselyvastausten pohjalta seuraneuvottelupäivillä Jyväskylässä 27.4.2018. Strategia esitellään liittokokoukselle syksyllä 2018.

Kyselyyn voi vastata täällä: https://fi.surveymonkey.com/r/2BZPWX5 ja se on avoinna 22.4.2018 saakka. Kyselyssä on muutamia taustoittavia kysymyksiä, kysymyksiä nykytilanteen arvioimiseksi sekä tulevaisuuteen liittyen. Lopuksi on kolme avointa kysymystä, joihin on mahdollisuus kirjoittaa tarkemmin näkemyksiä tulevaisuudesta.

Strategiatyötä fasilitoi Sirpa "Sipi" Korkatti, Sipilisti Oy; sirpa.korkatti@sipilisti.fi p. 044 276 7270. Sipi toimii myös seuraneuvottelupäivillä strategiaosuuden vetäjänä.

Kiitos panoksestasi Hiihtoliiton tulevan menestyksen rakentamiseen!

Markku Haapasalmi                Mika Kulmala
Puheenjohtaja                         Toiminnanjohtaja