10.4.2019← Takaisin

Seurakysely 2019

Osallistu seurakyselyyn tästä!

Teemme seurojen tilan arviointia seurakyselyn avulla. Haluamme saada päivitetyn ja tarkan tiedon siitä, miten te seurat voitte, mitkä asiat ovat hyvin, missä asioissa on ongelmakohtia ja miten me lajiliittonanne voisimme olla teille avuksi. Kyselyyn vastaaminen kestää kokonaisuudessaan 10 minuuttia.

Tämän kyselyn tuloksia tullaan käyttämään pääasiassa seuratoiminnan kehittämiseen liittyvien työtehtävien priorisoimiseen sekä seurojen hyvinvoinnin parantamiseen ja toiminnan kehittämiseen. Lisäksi tulemme käyttämään tämän kyselyn tuloksia apuna mm. Opetus- ja kulttuuriministeriölle raportoimiseen, hankkeiden toiminnan suuntaamiseen ja strategiassa määriteltyjen seuratoimintaa koskevien tavoitteiden saavuttamiseen. On siis erittäin tärkeää ja toivottua, että jokaisesta seurasta vähintään yksi henkilö vastaisi kyselyyn seuran tämän hetkisen tilan mukaan.

Kaikkien kyselyyn 10.5.2019 mennessä vastanneiden seurojen kesken arvotaan kaksi koulutusseteliä (arvo 150 €/kpl) Hiihtoliiton kauden 2019–2020 koulutuksiin. Onnettaren suosimat seurat saavat itse valita, mihin Hiihtoliiton tarjoamaan koulutukseen ne hyödyntävät setelin. Arvonta suoritetaan 17.5.2019 ja onnekkaille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Kysely koostuu kahdesta osiosta: I-osio = pakollinen ja II-osio = vapaaehtoinen.
Tietysti toivomme, että jaksaisitte vastata koko kyselyyn, mutta I-osio on tärkein.

Kiitos kaikille vastaajille jo etukäteen!

Mikäli sinulla on kysyttävää kyselystä, olethan yhteydessä.

Sandra Jutila
Seuratoiminnan kehittäjä