26.4.2007← Takaisin

Maastohiihdon valmentajille oma valmentajapankki

Maastohiihto uusii valmennusjärjestelmänsä. Tähän liittyen Suomen Hiihtoliitto ja Vuokatin Urheiluopisto rakentavat yhteistyössä valmentajille oman valmentajapankin.

Pankin kautta voidaan välittää valmentajia liitto-, alue-, piiri- ja seuratason ryhmille ja tiimeille sekä näihin kuuluville urheilijoille.

Valmentajapankin kautta välitettävät valmennustehtävät vaihtelevat yksittäisten leirien vetämisestä puolen vuoden valmennuspesteihin. Keskimääräisesti tehtävät kestävät noin yhden kuukauden ajan, jakautuen kuitenkin koko vuodelle.

Valmennettavat urheilijat ovat maajoukkueen haastajaryhmistä aikuisurheilijoista alle 20-vuotiaisiin sekä alle 18-vuotiaista Hopeasompa-ikäisiin.

Hiihtoliitto ja Vuokatin Urheiluopisto hakevat nyt valmentajapankkia varten valmennustyöstä kiinnostuneita henkilöitä. Lisäksi haetaan puolen vuoden pestiin henkilöä, jonka vastuulla on organisoida valmentajapankin toiminta.

Hakemuksessa on selvittävä, millaisiin työtehtäviin hakijalla on edellytyksiä.
    Tiedustelut: Reijo Jylhä 0500 687 189
    Hakemukset: ann-mary.ahtava@vuokattisport.fi