5.10.2009← Takaisin

Kilpailukutsut 2009 - 2010 Hiihtäjä-lehdessä, Hiihtoliiton nettisivuilla tai molemmissa

Hiihtoliiton sääntöjen mukaan hyväksytystä kilpailusta on oltava kilpailukutsu joko Hiihtäjä-lehdessä tai www.hiihtokalenteri.fi -sivuilla.

www.hiihtokalenteri.fi -nettisivuston kautta voi jättää kilpailuilmoituksen lehteen, nettiin tai molempiin kohdassa ”jätä kilpailuilmoitus”. Ilmoituksen pääsee tekemään käyttämällä kalenterissa olevaa kilpailun järjestysnumeroa. Avautuvalla sivulla pääsee täyttämään kohdat "ilmoittautuminen", "osallistumismaksut", "maksutiedot", "lisätiedot", "julkaisutiedot" (lehti/netti vai molemmat + maksuluokka) sekä ilmoituksen laskutustiedot. Painamalla ”tallenna”-painiketta tiedot siirtyvät eteenpäin. Mikäli muihin kalenteritietoihin on muutettavaa tai on kysyttävää, autamme mielellämme numerossa (08) 613 1110.

Kilpailuilmoituksia voi lähettää myös sähköpostilla: hiihtaja@hiihtoliitto.fi. Kuittaamme viestin aina tulleeksi. Jos kuittausta ei tule, ottakaa yhteyttä puhelimitse. Pyydämme kuitenkin jättämään ilmoituksenne ensisijaisesti nettisivun kautta.

Huomioitavaa:
    Jätä kutsu lehteen viimeistään aineistopäivänä. Emme voi ottaa vastaan aineistopäivän jälkeen lähetettyjä lehteen tulevia kutsuja. Mikäli kutsu ei ehdi lehteen, se tulee julkaista www.hiihtokalenteri.fi -sivuilla. Kutsun voi jättää nettisivuille näkyväksi myöhemminkin, kunhan osallistujille jää vain riittävästi aikaa ilmoittautua.

Aineistopäivät ja ilmestyminen Hiihtäjä-lehteen:

(Huomioikaa, että ilmestymispäivän jälkeen postijakeluun menee 2 - 3 päivää)

Vuosi 2009
    Aineisto / Ilmestyy