28.10.2005← Takaisin

Alppilajien kilpailunjärjestäjäpooli

Kauden 2005- 2006 aikana aloitetaan alppilajien kilpailunjärjestäjäpoolin kokoaminen. Poolin tarkoituksena on tehostaa alppilajien FIS, EC ja MC- kilpailuiden järjestämistä.

Kilpailunjärjestäjä- pooli

Suomalaisten alppilajien vakiinnutettua asemansa urheilumaailman huipulla on myös kilpailunjärjestämisessä Suomessa koettu huima nousu. Pohjois- Suomen seurat ovat pitkään ja ansiokkaasti järjestäneet alppilajien EC- ja MC- kilpailuja. Suomelle tullaan jatkossakin tarjoamaan järjestettäviksi alppilajien EC- ja MC- kilpailuita.

Kilpailujenjärjestäminen on lajiemme eteenpäin viemiselle tärkeä asia. Meidän jokaisen aika ja mahdollisuudet ovat rajalliset omien töidemme lisäksi. Tästä syystä onkin tarkoituksena kartoittaa koko seurakenttämme mahdollisuudet olla mukana kilpailuiden järjestämisessä.

Kilpailunjärjestäjä- pooliin kerätään ihmisiä joilla on mahdollisuus toimia ensin FIS- tason ja EC- tason kilpaluissa. Kokemuksen ja koulutuksen myötä ihmiset  siirtyisivät mahdollisuuksiensa mukaan MC- tason tehtäviin. Pooli olisi ”pankkina” josta löytäisimme kilpailuun vaadittavia ihmisiä esim. kilpailusihteeri, kuuluttaja, porttivahti jne.

Kilpaluissa tarvitaan monenlaista osaamista. Kaikki ihmiset ovat tarpeellisia. Koulutuksen ja oman ammatillisen erityisosaamisen myötä löytyy jokaiselle tehtäviä kilpailuorganisaatiossa.

Tämän kyselyn tarkoituksena on etisiä ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita kilpailutehtävissä toimimisesta. Kyselyn perusteella rakennamme koulutusta joka alkaisi mahdollisesti kevään 2006 aikana.

Olen kiinnostunut kilpailunjärjestäjä- pooliin liittymisestä.

Nimi:__________________                  Seura:______________

Yhteystiedot:___________________________________