19.2.2007← Takaisin

TERVE MIELI , TERVEESSÄ KEHOSSA -KURSSI

Tule mukaan ainutlaatuiseen viikonlopun koulutustilaisuuteen, jossa nämä molemmat osa-alueet avautuvat sinulle. Opit löytämään kehosi sekä fyysisen harjoittelun merkityksen itsellesi. Löydät henkiset voimavarasi ja syvältä alitajunnastasi tulevan viisauden. Ilmoittautuminen 26.2.2007 mennessä.

Kurssi koostuu liikuntaharjoituksista ulkona ja sisällä. Teemana on oppia harjoittelemaan oikein eri lajien parissa. Liikkumisen opettelua käydään läpi myös luentojen avulla.

Toinen osa-alue kurssia ovat erilaiset rentoutumis- ja mielikuvaharjoitukset, joilla herättelemme alitajuntamme voimavaroja.

Kurssiviikonlopun jälkeen kukaan ei ole entisensä (takuu). Viikonloppu antaa jokaiselle mahdollisuuden tehdä muutoksia elämässään. Opit harjoittelemaan oikein ja nauttimaan liikunnasta. Samalla rentoutumiskykysi parantuu. Opit rauhoittumaan stressaavissakin tilanteissa ja pystyt löytämään itsestäsi aivan uusia henkisiä voimavaroja.

Ilmoittaumisaikaa jatkettu 26.2.2007 saakka!

Lisätietoja: /maastohiihto/harrastehiihto/terve_mieli_terveessa_kehossa-ku/