16.5.2008← Takaisin

Suuri Suomalainen hiihtokoulu alkaa 16.5. Elixir.fi -portaalissa.

Hiihtoliiton ja Elixirin yhteistyösopimus konkretisoituu, kun Suuri Suomalainen hiihtokoulu alkaa www.elixir.fi -palvelussa 16.5.2008. Tule mukaan ja rekisteröidy palvelujen käyttäjäksi. Vuoden käyttösopimus palveluun nyt erikoishintaan 15.6.2008 saakka.

Kuntohiihtäjän ja juniorin kausi alkaa nyt!
Viime kauden juhlat on juhlittu ja pettymykset nielty. Uusi kausi alkaa nyt. Niin kilpahiihtäjän, juniorin kuin kuntoilijan on syytä suunnata katse jo ensi talven lumille: mitä voisin tehdä tänä kesänä ja ensi syksynä paremmin, että suksi varmasti kulkee tulevan talven laduilla - kuntotapahtumissa ja kisoissa.

Juhlavuoden kunniaksi Suomen Hiihtoliitto, Elixir ja MTV Oy tarjoavat sinulle henkilökohtaiseksi kotivalmentajaksesi maailman moderneimman ja laajimman, junioreille sekä kuntoilijoille suunnatun hiihdon omavalmennus-palvelun!

Elixir.fi - Suuri Suomalainen Hiihtokoulu on huipputasoinen online-hiihtokoulu ja sen laadun takaavat Sami Jauhojärvi, Pirjo Muranen ja Reijo Jylhä. Palvelussa käydään yksityiskohtaisesti läpi hiihtäjän kesäharjoittelu huippu-urheilijoiden antamin havainnollisin esimerkein. Lisäksi palvelussa on erittäin yksityiskohtainen videotekniikkakoulu, missä Sami ja Pirjo opettavat perinteisen ja luisteluhiihdon tekniikkaa sekä niihin liittyviä harjoitteita.

Hyödyntämällä Hiihtoliitto 100v -edun maksat vähän yli 1 euron viikossa (59 euroa/vuosi) ja saat vuodeksi käyttöösi maailman parhaan hiihdon kotivalmennustyökalun. Samaan Hiihtoliiton tarjoushintaan saat tuhdin paketin lukuisien muiden lajien valmennuksesta.

Rekisteröidy tästä! Saat kampanjakoodin www.elixir.fi -palveluun rekisteröitymiseen ja Hiihtoliitto 100 v -erityisetuun vuodeksi.