16.10.2007← Takaisin

Suomen Hiihtoliiton 100-vuotisjuhla-arpajaiset ovat käynnissä

Nyt niitä saa! Kymmeniä autoja, moottoripyöriä, hirsihuviloita, lomamatkoja ja paljon muuta. Kaikkien aikojen suurimpiin kuuluvat tavara-arpajaiset avaavat jokaiselle mahdollisuuden voittaa!

Suomen Hiihtoliitto täyttää vuonna 2008 täydet 100 vuotta. Merkkivuoden viettäminen on kuitenkin aloitettu jo nyt. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä 15.10.2007 avautuivat osoitteessa http://www.kultanetti.fi/  Suomen Hiihtoliiton 100-vuotisjuhla-arpajaiset.

Suomen Hiihtoliitto on 100-vuotisen taipaleensa kunniaksi tekemässä kaikille suomalaisille tarjousta, josta kenenkään ei kannata kieltäytyä!

Arpalippujen laajamittainen jakelu on alkanut. Niitä on saatavissa mm. Hiihtäjä-lehden välistä, seurojen tapahtumissa jne. Ilman valmista arpalippuakin voi kuitenkin lunastaa 100-vuotisarvan. Ostaminen tapahtuu internetissä osoitteessa http://www.kultanetti.fi/. Oman valintansa mukaan jokainen voi klikata joko pohjoismaisten hiihtolajien arvan tai alppilajien arvan ja hoitaa maksamisen omien tuttujen pankkitunnustensa avulla. Yhden arvan hinta on 5 euroa.

Yli 5 miljoonan euron palkintoluettelo

Juhla-arvan voittoluettelo on todella komea, yli 20 000 euron arvoisen voiton saaminen on varmempaa kuin missään muussa suomalaisessa pelissä. Voittoina arpajaisissa on mm. 21 henkilöautoa kärkenä Audi A5 1.8 TFSI ja lisäksi 10 Audi A3 Sportback 1.4 TFSI:tä ja 10 Kia Sportage 2.0 4WD LX Cross -autoa. On 5 Honkahuvilaa, 40 moottoripyörää, 80 matkalahjakorttia ja 80 lapinlomaa ja saman verran kumiveneitä jne. Voittojen yhteisarvo on yli 5,2 miljoonaa euroa.

Seuroille puolet juhla-arpajaisten tuotosta

Arpajaiset eivät ole pelkästään varojen keräysprojekti juhlavuottaan viettävälle liitolle. Tuotosta puolet ohjataan seuroille. Kun liitossa on asetettu arpajaisten myyntitavoitteeksi vähintään 10 %, tämä tarkoittaa seuroille jaettavana osuutena noin 200 000 euron pottia, joka jaetaan pohjoismaisten lajien ja alppilajien seurojen kesken. Jokainen lisäprosentti nostaa myös tätä seurojen osuutta, joten aktiivisuus arpaseteleiden jakelussa kannattaa. Pelkkä jakelu ei toki riitä, arvan saaja on innostettava lunastamaan arpoja internetissä.

Seurojen osuus jaetaan HiihtoSuomi 2008 tapahtumassa Vuokatin urheiluopistolla 11.10.2008. Seuran saama summa muodostuu lunastettujen arpojen määrän mukaisesti. Vain arpojen markkinointiin osallistuneet seurat palkitaan. Arpajaisten järjestäjän rekisteristä saadaan tarkka tieto siitä miten kullekin seuralle toimitettuja arpalippuja on lunastettu.

Markkinointia yhteistyökumppaneille

Seuroilla on oiva mahdollisuus kartuttaa omaa arpajaispottiaan markkinoimalla arpoja omille yhteistyökumppaneilleen. Yritykset voivat lunastaa etukäteen nipun viiden euron salasanoja ja jakaa sen jälkeen valmiiksi maksettuja arpaseteleitä vaikkapa henkilökunnalleen tunnustukseksi hyvin tehdystä työstä tai jaettavaksi kaikille seuran järjestämään hiihtokouluun osallistuneille - vain mielikuvitus on rajana.

Arpaseteleitä voi tilata arpajaisten kotisivuilta http://www.kultanetti.fi/ löytyvällä tilauslomakkeella. Tilaukset toimitetaan tilausjärjestyksessä.