2.12.2019← Takaisin

Suomalaisia hiihtäjiä kutsutaan Kiinan Finlandia-hiihtoon

Kiinan Harbinissa järjestetään ensimmäinen Harbin Finlandia-hiihto 7.1.2020. Suomen Hiihtoliitto ja Kiinan Harbinin alue tekevät yhteistyötä talviurheilun edistämiseksi Kiinassa ja tämän yhteistyön merkeissä Harbinin kilpailunjärjestäjät tarjoavat 20 suomalaiselle kilpahiihtäjälle mahdollisuuden osallistua kilpailuun järjestäjien kustantamana. Järjestäjä vastaa hiihtäjien ilmoittautumis-, matkustus- ja majoituskuluista Helsingistä eteenpäin. Kilpailijat vastaavat itse viisumi- ja passikuluista sekä kotimaan matkakustannuksista.

Perustiedot kilpailusta:
    Kilpailumatka on 50 km tai 25 km naiset ja miehet, hiihtotapa perinteinen
    Matka-aikataulu: meno 3./4.1. ja paluu 8.1.2020

Suomen joukkueeseen on mahdollista ilmoittautua, jos on saavuttanut kutsukriteerin, alle 175 FIS-pistettä (distance-pisteet). Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen 10.12.2019 mennessä:

Joukkueenjohtaja Eero Hietanen, eero.hietanen@hiihtoliitto.fi, puh. 040 502 0124
    Tapahtuman yhteyshenkilö Marleena Valtasola, marleena.valtasola@hiihtoliitto.fi, puh. 050 401 4416

Lisätietoja Harbin Finlandiasta: http://www.hrbfinlandia.com/en/.