7.3.2007← Takaisin

Stadin suurin hiihtokoulu Paloheinässä torstaina

Huomenna torstaina Helsingin Paloheinässä järjestetään suuri hiihtotapahtuma lapsille ja nuorille, mukana myös Virpi Kuitunen ja Matias Strandvall.

Iltapäivällä kello 16.30 - 17.00 paikalla nuoria innostamassa vierailee myös Sapporon kisajoukkueen kultamitalisti Virpi Kuitunen sekä ainakin sprinttihiihdossa mainiosti menestynyt Matias Strandvall.

Paikan päällä lapsille on järjestetty monipuolista hiihtämiseen ja ulkoiluun liittyvää toimintaa. Lapsille on tarjolla hiihto-opetusta ja tasatunnein järjestetään voiteluopastusta kaikille kiinnostuneille. Myös Tandem-hiihtoa on mahdollisuus kokeilla. Kaikki halukkaat lapset voivat osallistua myös St1-sprinttikisoihin, jossa jokainen on voittaja. Paikan päällä on mehutarjoilua, ilmapalloja lapsille sekä arvontaa.

Mukaan omat välineet ja iloinen mieli. Suksettomille tarjolla maksuton välinelainaus, niin lapsille kuin aikuisillekin. Tapahtuma järjestetään ST1:n, Suomen Hiihtoliiton, Urheilutoimittajain Liiton ja Pakilan Vedon voimin.

Tervetuloa koko perheen voimin viettämään reipas ulkoiluilta kanssamme torstaina 8.3. Paloheinässä klo 16.00-20.00.