16.9.2009← Takaisin

Seurakokoukset ja liittovaltuusto kokoontuvat

Suomen Hiihtoliitto järjestää lauantaina 10.10.2009 Jyväskylän Laajavuoressa maastohiihdon sekä mäkihypyn ja yhdistetyn seurakokoukset ja liittovaltuuston kokouksen.

Vaatimuksen maastohiihdon ylimääräisen seurakokouksen järjestämisestä esitti 62 maastohiihtoseuraa. Maastohiihdon seurakokous kokoontuu kello 11.00. Mäkihypyn ja yhdistetyn seurakokous alkaa kello 14.00.

Samana päivänä kokoontuu myös Hiihtoliiton liittovaltuusto kello 17.00. Ylimääräisen liittovaltuuston kokouksen koolle kutsumista vaati 16 liittovaltuuston jäsentä.

Näissä kokouksissa keskeisimpinä asioina ovat liiton organisaatio ja talous. Liittovaltuuston kokouksessa käsitellään myös luottamusta liiton johtokuntaan.

Lisätietoja:
    toiminnanjohtaja Juha Viertola (puh. 050 64 222 tai juha.viertola(@)hiihtoliitto.fi)

Liitteinä kokouskutsut, esityslistat ja valtakirjat:

Mäkihypyn ja yhdistetyn seurakokouksen kutsu, esityslista ja valtakirja