30.11.2007← Takaisin

Oy Sunny-Trading Ltd maastohiihtomaajoukkueen yhteistyökumppaniksi

Suomen Hiihtoliitto ja kiinteistösijoitusyhtiö Oy Sunny-Trading Ltd ovat solmineet merkittävän yhteistyösopimuksen, jonka myötä yrityksestä tuli yksi maastohiihtomaajoukkueen pääyhteistyökumppaneista. Sopimus on kolmivuotinen.

Vahvasti urheilumarkkinointiin panostava Sunny-Trading  on jo pitkään ollut mukana jääkiekossa, lentopallossa, jääpallossa ja ringetessä. Talvisena yksilölajina hiihto sopii yrityksen uudeksi aluevaltaukseksi erittäin hyvin.
”Katson, että hiihto sopii meidän imagoon hyvin. Suomen maajoukkueen kautta saamme myös kansainvälistä näkyvyyttä. Meillä on paljon työtä Venäjällä, jossa hiihto on suosittu laji”, yrittäjä Markku Ritaluoma sanoo.
Sunny-Trading on 20 vuotta toiminut ja viime vuosina voimakkaasti kasvanut perheyhtiö, joka välittää ja myy toimitiloja. Kohteina ovat niin teollisuus- kuin tuotantotilat, toimistotilat, varastotilat, näyttelytilat ja tontit. Yritys myös hoitaa räätälöityä toimitilahankintaa asiakkaidensa toimeksiantojen perusteella. Ritaluoma sanoo sydämensä sykkivän jääkiekolle ja yleisesti talviurheilulle.
”Seuraan hiihtoa. Tällä hetkellä uskon, että naiset ovat ihan huipulla ja miehetkin siellä parin vuoden kuluttua. Uskon, että meillä on Hiihtoliiton kanssa hyvä yhteistyö”, Ritaluoma sanoi.
Maastohiihtomaajoukkueelle uusi pääyhteistyökumppani on kaikin puolin iloinen asia.
"Yhteistyö rakennetaan heti pitkäjänteisesti, riittävän pitkä jakso takaa molemmille isomman hyödyn. Sopimus tuo samalla joukkueelle kauan toivottua parannusta vapaa-ajan vaatetukseen", Suomen Hiihtoliiton maastohiihdon lajijohtaja Per-Ole Lindell sanoo.