19.10.2007← Takaisin

Lisenssit ja Skipassit myynnissä

Kauden 2007-08 kilpailulisenssit ja Skipassit ovat myynnissä nyt. Lunastaminen tapahtuu pelkästään internetissä. Maksamaan pääsee helposti näiltä sivuilta.

Kilpailulisenssi on pakollinen kansallisessa ja sitä ylemmässä kilpailutoiminnassa.

Skipassi on edullinen lisenssituote piiri-, alue- ja seuratason kilpailijoille ja sekä hiihtokoululaisille jne. Skipassi tarjoaa ryhmävakuutusturvan hiihtokilpailuissa, lajille ominaisissa johdetuissa harjoituksissa, valmennusohjelman mukaisesti harjoiteltaessa, koulutus-, liikunta- ja valmennusleireillä sekä näihin välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla.

Uusi lisenssikausi alkaa 1.11.2007 ja päättyy 31.10.2008. Lisenssi tulee voimaan maksupäivänä klo 24.00 tai maksuhetkestä, mikäli suorituksesta on esittää maksutosite, josta ilmenee maksuaika.

Skipassien hinnat ovat ennallaan ja lisensseissäkin on vain yksi pieni muutos mäki-yhdistetyn B-lisenssin kohdalla.

Skipasseihin sisältyy aina ryhmävakuutus. Lisenssin voi lunastaa vakuutuksella tai ilman sitä. Jos lisenssi ostetaan ilman vakuutusta, kilpailijalla on oltava oma harjoittelu- ja kilpailutilanteissa sattuvat tapaturmat kattava vakuutus. Vakuutuksetonta lisenssiä lunastettaessa on ilmoitettava Hiihtoliiton lisenssiin liittyvän vakuutuksen korvaavan oman vakuutuksen numero ja vakuutusyhtiö - liittoon todistusta ei enää tarvitse erikseen toimittaa.

Tarkempia ohjeita ja tietoja Skipasseista ja lisensseistä on Hiihtäjässä numero 5-2007 sekä näillä sivuilla, joilta pääset myös maksamaan Skipassisi tai lisenssisi.

MUISTA TILATA lisenssin tai Skipassin yhteydessä myös HIIHTÄJÄ-lehti. Sen hinta on tässä yhteydessä vain 16 euroa. Muussa tapauksessa vuosikerran hinta on 30 euroa.